lördag 24 oktober 2009

Godmorgon!
ÄNTLIGEN LOV! det är det ända jag säger!

Ja, jag sitter då hemma hos älskling fast utan han :*( För han är och skriver högskoleprov, så nu är det bara jag och katten hemma för tillfället. han fyller ju år idag och blir stor pojke idag (:
Just nu funderar jag starkt på om jag ska hoppa in i duschen och sen ta bussen in till mora? Eller ska jag ta en liten promenad ner på Orsa 'Centrum'. Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, för han kommer inte hem förens vid halv fem någon gång :S Och jag känner ju ingen här heller, så jag kan ju inte umgås med någon under tiden heller. Men det löser sig nog :) Imorgon så blir det kryssning för hela slanten!:D sen på tisdag blir det tandläkarn :/ Men det måstes väl det med !
Sen på onsdag kanske det blir bio med älskling:) Michel Jackson 'This is it'. Fan va jag längtar :D

Men nu ska jag hoppa in i duschen :)
Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar