söndag 13 februari 2011

Vad gör man en dag som denna? Helt själv hemma i lägenheten och det är as lame! Har skrivit klart en svenska uppsats så nu ska jag bara göra klart projektarbetet sen har jag inget mera att göra!
Usch jag vill att älskling ska komma hem nu! Men det kommer han inte göra! Han slutar inte förens kl 01. Imorgon är det skola igen :( Är inte pepp överhuvudtaget! Vill bara ta studenten nu och få slippa skolan ett tag. Är så skoltrött just nu så det är inte klokt. Men det är inte så långt kvar nu! PepparPeppar! Bara att stå ut! För sen har man gått i skolan i 12 år av mitt 18 år långa liv, det är sjukt va tiden går fort :)
Fast nästa år ska ju jorden gå under? Hur många tror på det egentligen? Inte jag iaf! Men som jag brukar säga: Det visar sig när vi kommer dit!
Men nu ska jag skriva på PA, kommer uppdatera när jag kommer ihåg :P

Pussen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar