onsdag 23 juni 2010

Hallå! Nu har jag börjat sacka efter med bloggskrivandet igen :P Skärpning!
Men men, ska försöka! vad har hänt på sistone då? Inte alls mycket. pluggar till körkortet går väl sådär, förra helgen va karro till mig hela helgen, och vi hade så j*vla kul :) ska till henne den 30 juni - 2 el 3 juli :) då är det ludvika festen :D Imorgon så åker jag och älskling till Avesta för att fira midsommar med mamma, pappa, patrik, malin och hennes föräldrar :) det kommer bli jätte bra tror jag :) och imorgon får man ju även pengar :D Så jag och älskling ska in på kupolen när vi är påväg till avesta för att shoppa lite :)
Men nu ina vänner! Nu ska jag städa lite och packa :)
Men som vanligt finns jag på mobilen så det är bara höra av er :)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar