onsdag 16 juni 2010

Hallo! Nu hyar jag bestämt mig för att börja blogga igen! Eller rättare sagt försöka ;)
Men ska iaf göra så gott jag kan :)

Gårdagen spenderades hos Ulle och Marcus. Grillade gott, och sen spelade vi kubb. Det va nog det roligaste på länge ;) haha! Men det vart faktiskt en väldigt lyckad kväl måste jag säga.

Idag har jag vart på teorikurs på trafikskolan, för snart får lilla jag köra bil :D Och nu ska vi iväg till Birgitta och hjälp henne med en häftapparat, hon fick tydligen inte den att funka :P
Sen blir det en promenad i spåren medans älskling och jocke springer :)
Imorgon ska jag sitta hela 3 timmar på körskolan och lyssna, känns inte så roligt men det visar sig, måste ju ha gått den för att få fortsätta så det är bara tuta och köra :)
Men nu ska vi åka! :)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar